خبرهای داغ:
رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان خبر داد

خدمت‌رسانی  ۹۶ موکب به زائران اربعین حسینی در استان همدان

همدان- رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان بابیان اینکه ۹۶ موکب به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: تعدادی از موکب‌های خدمات دهنده در استان برپا شده و در حال ارائه خدمات هستند.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۴۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی در جلسه ستاد اربعین که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۱۱۰ موکب اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه ۱۴ ایستگاه در دل سایر ایستگاه‌ها ادغام شدند و در مجموع ۹۶ موکب مکان دارند که قرار است به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند، افزود: تعدادی از موکب‌های خدمات دهنده در استان برپا شده و در حال ارائه خدمات هستند ضمن اینکه تعدادی نیز طی چند روز آینده برپا خواهند شد.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان گفت: از ابتدای هفته گذشته زائرین به صورت پراکنده در موکب‌ها حضور داشتند و اکنون سه وعده غذایی خدمت‌رسانی می‌کنند و برخی از موکب‌ها یک هفته به اربعین مانده، تا یک هفته بعد از اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همدان در مسیر ۱۶ استان قرار دارد، ابراز کرد: در سراسر استان ایستگاه‌ها برقرار هستند و بیشترین تاکید بر اسدآباد است چرا که در مسیر رفت و برگشت زائرین قرار دارد.

موسوی با بیان اینکه باید به مجتمع‌های خدمات‌رسان در بحث آب و دیگر موارد توجه ویژه شود، گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات زائران، سامانه ۳۱۳۸ طراحی شده که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی زائران سراسر کشور است تا در صورت نیاز به مشکلات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات